خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• حافظه فلش كاري را از حافظه شخصي جدا نگه داريد- از حافظه فلش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شخصي خود براي كامپيوتر سازماني كه در آن فعاليت مي كنيد استفاده نكنيد. و همينطور از حافظه فلشي كه حاوي اطلاعات سازماني است روي كامپيوتر خود استفاده نكنيد.از نرم افزار هاي امنيتي استفاده نكنيد و آنها را به روز نگه داريد- از يك فاير وال، آنتي ويروس و يك آنتي اسپاي وير (Anti Spy Ware ) استفاده كنيد. تا آسيب پذيري كامپيوتر خود را در برابر حملات كاهش دهيد. همچنين بايد اين نرم افزار ها را با افزودن وصله هاي امنيتي به روز نگه داريد.
۲۳ انتقال از اعتباری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#
اما کیفت ایرانسل بهتر از مبین نت هست .کسی که یکی از این دو را داشته باشه انگار از بین چسب دو قلو یکی شون را خریده . هر دو مزایا ی خوب و معاب بدی دارند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی .من جمعه 91/4/9 از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شروع به دانلود کردمکه میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود هم مودمو یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه کردم 1گیگ ازحجمم کم شده بود لطفا تحقیق کنید بعد پاسخ را در همینجا قرار دهید ممنون
تحریص و تشویق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خارج از كشور(بند 5 ماده 6 قانون مطبوعات) تبلیغ به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسناد و دستورها و مسایل محرمانه و سری دولتی و عمومی ( بند 6 ماده قانون مطبوعات و مواد 2 و 3 قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و ماده 3 قانون جرایم رایانه ای) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسرار نیروهای مسلح (بند 6 ماده قانون مطبوعات)
مشاهده شماره های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی "فهرست طلایی" *140*3*4*3#
reportphishing@antiphishing.com & spam@uce.gov و خود كمپاني كه ايميلش جعل شده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی است بفرستيد (فوروارد كنيد.)
- شنود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

نوشته توجه: نسخه جدیدی از این مقاله با عنوان از لینک مربوطه قابل مشاهده است.وایمکس (Wimax) را می‌توان یک تکنولوژی نوپا در کشور قلمداد کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت با پوششی در سطح یک شهر که قابلیت انتقال حجم بالایی از داده‌ها را دارد می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز باشد که این هیجان و لذت استفاده از اینترنت بی‌سیم با فضای به مراتب بیشتر از وایرلس را دو شرکت ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و مبین نت در اختیار ما قرار می‌دهند. قبل از دو شرکت مربوطه، شرکت‌هایی در سطح استان‌ها بوده‌اند که این تکنولوژی را با قیمت‌های نسبتا بالا با توجه به نوپا بودن آن عرضه می‌کردند ولی با صادر شدن مجوز شرکت‌هایی همچون مبین‌نت و ایرانسل، دسترسی برای بیشتر افراد جامعه ممکن شد.
 مشخصه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی صدا
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• افراد معمولاً از كامپيوتر ها به طور مشترك استفاده مي كنند. هر كامپيوتري كه در يك مكان عمومي مانند محل كار يا حتي در خانه معمولاً‌ به طور اشتراكي چند نفر از آن استفاده مي كنند. و چندين نفر در زمان هاي مختلف بوسيله اين كامپيوتر به اينترنت متصل مي شوند. كوكي ها نمي توانند نياز همه آنها را همزمان برآورده كنند. فرض كنيد از يك مكان عمومي مانند يك كافي نت در حال خريد از يك فروشگاه اينترنتي هستيد. اين فروشگاه اينترنتي روي كامپيوتري كه از آن براي خريد استفاده مي كنيد يك كوكي قرار مي دهد تا اگر بار ديگر وارد اين فروشگاه اينترنتي شديد حساب شما را استفاده كند. فروشگاههاي اينترنتي معمولاً در اين زمينه بسيار هشدار مي دهند. يا فرض كنيد كه شما با استفاده از كامپيوتر شخصي همسرتان از فروشگاه اينترنتي آمازون خريد كرده ايد و حال اگر همسرتان بعد از شما براي خريد وارد آمازون شود فقط با يك كليك مي تواند خريد كند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی البته با حساب شما!در يك كامپيوتر با سيستم عاملي مانند ويندوز NT يا يونيكس كه حسابها به طور مناسب و درست در اختيار كاربران قرار مي گيرند كمتر اين مشكلات پديد مي آيند.
4- شماره رمز کارت (رمزی که پس از پرداخت نمایش داده می شود) را وارد کنید. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
از سوی دیگر نقطه‌نظرات دیگری درخصوص بکارگیری و حمایت از ارزش منصفانه وجود دارد Rummell (2008) معتقد بود که منتقدان به علت و نتیجه بکارگیری ارزش منصفانه را اشتباه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گرفته‌اند. بانک‌ها می‌توانند با نصب یک سیستم نرم‌افزاری منجر به قادر باشند با افزایش در اتلاف وام‌های خود آگاهی یابند و براساس آن بکارگیری استاندارد ارزش منصفانه این موضوع کاملاً پیش‌بینی شود. بنابراین از آنجا که توسعه اخیر در فرآیندهای استانداردگذاری و اندازه‌گیری ارزش‌های منصفانه منجر به گزارشگری مالی فراگیر شده است. عملاً منجر به تغییر بی‌سابقه در محتوای اهمیت و سودمندی اطلاعات درخصوص عملکرد مالی سازمان‌ها شده است. ادراک حسابداری از پدیده‌های اقتصادی و آینده اقتصاد در مسیر تحول در صورت‌های مالی و فرآیند ممیزی صورت‌های مالی واحدهای مورد رسیدگی است. بنابراین استفاده از مفاهیم سود و زیان‌های تحقق نیافته ئر نتیجه تغییر در بکارگیری ارزش منصفانه این مفهوم را می‌رساند که سود سهام تحصیلی ممکن است قبل از تحصیل وجه نقد بین سهامداران پرداخت شود که این خود خطراتی برای واحد تجاری را افشاء و گزارش خواهد نمود بنابراین وجود قضاوت و ذهنیت در هر حال فضا را برای امکان دستکاری و تغییر در مبلغ درآمد را برای مدیریت باز خواهد نمود. در حالیکه ارزش عادلانه می‌تواند بدلیل وجود خطای ذاتی غیرقابل اعتماد بودن در اندازه‌گیری تبعاتی را برای استفاده‌کننده از اطلاعات به همراه داشته باشد. بر همین اساس دستیابی به مدلی که در آن مفروضات مذکور پیش‌بینی شده باشد مشکل این مهم را تا حدودی رفع خواهد نمود. بدین‌ترتیب توابع حسابداری می‌توانند در صورت وجود خطای اندازه‌گیری و ارزشگذاری نقض شوند.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
ممنون می شم اگر کسی اطلاعاتی در خصوص اينکه در منطقه تهرانپارس - تهران کدوم اينترنت بهتر جواب ميده؟ همراه اول، مبين نت ياايرانسل؟در اختيارم بذاره. واقعا فکر می کنید آقایان توانایی مالی و علمی راندازی اینترنت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پر سرعت را ندارند؟نخیر . مسایل سیاسی باعث می شود نخواهند ایرانیان به سرعت های بالا دسترسی داشته باشند....

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۱۶ مشاهده فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳# خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
بعضی از کرم ها با اهداف تحقیقاتی و بررسی راه های مختلف انتقال کرم ها و بعضی دیگر با هدف شوخی و نمایش یک عکس جالب در دسکتاپ کامپیوتر ساخته می شوند.نکته مهم: بدون شک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک کرم علاوه بر ظاهر مفید یا بی آزارش ممکن است به صورت مخفی کارهای مضری نیز انجام دهد. به همین دلیل از نظر متخصصان امنیت تمامی کرم ها، مضر و جز بدافزارها طبقه بندی می شوند.
نکات مهم:بهتر است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید اینترنتی شارژارسال شده در توسط
و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سپس مقادیر زیر را وارد کنید :
• گواهينامه هاي کليد : در زمان انتخاب يک کليد از روي يک حلقه کليد ، امکان مشاهده گواهينامه ( مجوز ) کليد وجود خواهد داشت . دراين رابطه مي توان به اطلاعات متفاوتي نظير صاحب کليد ، تاريخ ايجاد و اعتبار کليد دست يافت . نحوه ايجاد و استفاده از کليد ها :• توليد يک کليد با استفاده از نرم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افزارهائي نظير PGP اقتباس شده از کلمات Pretty Good Privacy )و يا GnuPG ( اقتباس شده از کلمات GNU Privacy Guard )
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیانتقال شارژ سیم کارت بهبرای از یک به سیم کارت همراه اول دیگر () از کد زیر استفاده کنید ( از چپ به راست) :# شماره اعتباری مورد نظر9891* مبلغ اعتبار به ریال * رمز انتقال * 132 *برای گرفتن رمز انتقال یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کنید.شماره رمزی که ویژه ی شما تولید شده برایتان فرستاده می شود که باید آن را به خاطر بسپارید .به طور مثال : می خواهیم مبلغ 1000 تومان به شماره 09191111111 شارژ بفرستیم فرض میکنیم قبلا یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کرده ایم و رمز 1234 برای ما تعیین شده است ، پس به این ترتیب کد به شکل زیر خواهد بود : خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
● Cyclic Redundancy Check)CRC) . روش CRC در مفهوم مشابه روش Checksum است . روش فوق از تقسيم چمد جمله اي براي مشخص کردن مقدار CRC استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مي کند. طول CRC معمولا" 16 و يا 32 بيت است . صحت عملکرد روش فوق بسيار بالا است . در صورتيکه صرفا" يک بيت نادرست باشد ، CRC با مقدار مورد نظر مطابقت نخواهد کرد.
من 6 ماهه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وایمکس مبین نت گرفتم.ماهش قطع بوده و از سرویس خارج شده.هیچ کاری نمیکنن.همون اول پول میگیرن.همین درد سرارو داره. برادر من در آمریکا زندگی میکنه تازه آمریکا جزء کشورهای که اینترنت درست حسابی دارند نیست وضعیت در شرق آسیا و اروپا خیلی از آمریکا بهتره ولی میگه با ماهی 16دلار در ماه اینترنت 24مگابیت گرفته و اصلا چیزی به عنوان محدودیت دانلود وجود نداره واینترنت را تا 2مگابیت در مترو یا اماکن عمومی به رایگان ارائه میدن.و1ساله که به کاربران خانگی پهنای باند 1گیگابیت ارائه میکنند فاوت اینترنت ملی واینترنت جهانی مثل برنامه های تلوزیون به به ماهواره میمونه حالا خودتون قضاوت کنید.
8- فيشينگ و كلاهبرداري هايي را كه از طريق ايميل انجام مي شوند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را به آدرس هاي
من که ذوق کرده بودم که دارم با سرعت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 10 تا 15 دان میکنم!!!!
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

در اين نوع، نفوذگر تنها به پايش اطلاعات ردوبدل شده مي پردازد. براي مثال شنود ترافيک روي يک شبکه ي محلي يا يک شبکه ي بي سيم (که خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مد نظر ما است) نمونه هايي از اين نوع حمله به شمار مي آيند.
نفوذگر در اين قسم از حملات، بسته هايي که طرف گيرنده ي اطلاعات در يک ارتباط دريافت مي کند را پايش مي کند. البته براي اطلاع از کل ماهيت ارتباط يک اتصال از ابتدا پايش مي گردد ولي اطلاعات مفيد تنها اطلاعاتي هستند که از سوي گيرنده براي فرستنده ارسال مي گردند. اين نوع حمله بيش تر در مواردي کاربرد دارد که فرستنده اقدام به تعيين هويت گيرنده مي کند. در اين حالت بسته هاي پاسخي که براي فرستنده به عنوان جواب به سؤالات فرستنده ارسال مي گردند به معناي پرچمي براي شناسايي گيرنده محسوب مي گردند. لذا در صورتي که نفوذگر اين بسته ها را ذخيره کند و در زماني که يا گيرنده فعال نيست، يا فعاليت يا ارتباط آن به صورت آگاهانه –به روشي- توسط نفوذگر قطع شده است، مي تواند مورد سوء استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قرار گيرد. نفوذگر با ارسال مجدد اين بسته ها خود را به جاي گيرنده جازده و از سطح دسترسي مورد نظر برخوردار مي گردد.
10- HTC خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 8x
گفته خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بودن به مناسبت عید نوروز 50% تخفیف!!!!خلاصه کلی از من پول گرفتن : هزینه نصب و پول تعرفه و هزینه ثبت نام و ... تا اینکه رو هم رفته شد 70 هزارتومان...آقا سرتون رو به درد نیارم ، تا دلتون بخواد قطعی داره ، ترافیک رایگان شبانه نداره ، تعرفه ها گرون قیمت هستند ، فرض مثال اگه سرعت 128 بگیری ، مطمئن باش که سرعتت 64 هم نیست ...
پیشگری از آلودگی به کرم های کامپیوتری خطرناککرم ها با استفاده از نقاط ضعف سیستم عامل و نرم‌افزارها منتقل می شوند. تمام شرکت های ساخت نرم افزار و سیستم عامل به طور منظم برای کاربران خود آپدیت های امنیتی می فرستند که اگر کاربران آنها را دانلود و نصب کنند به احتمال قوی از ابتلا به بدافزارها در امان خواهند بود. متأسفانه گاهی این اتفاق می‌افتد که یک ضعف امنیتی برای نرم افزاری کشف شود، اما آپدیت امنیتی آن ساخته نشود یا اینکه خیلی دیر منتشر شود. در این صورت ممکن است یک هکر از این ضعف خبر داشته باشد و به کامپیوترهای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارنده آن نرم افزار نفوذ کند.ایمیل راه دیگر انتقال کرم ها است. هنگام باز کردن ایمیل افراد ناشناس محتاط باشید. از اجرای فایل های پیوست (Attachment) ایمیل خودداری و از کلیک روی لینک های این ایمیل پرهیز کنید. مثال مشهور برای این مورد کرم ILOVEYOU است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.برای اطلاعات بیشتر بخوانید:
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی FTP Proxy
ابزار تجارت بعضی از ابزارهایی که کارآگاهان رایانه ای از آنها سود می برند عبارتند از، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید آنلاین شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این سایت جهت فروش شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا راه اندازی شده است.ازاین پس می توانید به راحتی از هر کجا ، هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز سیم کارت خود را شارژ کنید. با استفاده از خدمات این سایت می توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با مبالغ اعتباری

2- SSL چيست؟پروتکل (SSL (Socket Secure Layer ، يک استاندارد وب براي کدکردن اطلاعات بين کاربر و وب سايت است. اطلاعاتي که توسط يک اتصال SSL مبادله مي شوند بصورت کد شده ارسال مي شوند و بدين ترتيب اطلاعات مبادله شده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از دزديده شدن يا استراق سمع محافظت مي شوند. SSL براي شرکتها و مشتريان اين امکان را فراهم مي کند که بتوانند با اطمينان اطلاعات خصوصي شان را مانند شماره کارت اعتباري، به يک وب سايت بطور محرمانه ارسال کنند. براي برقراري يک اتصال SSL به Web Server Certificateها نياز مي باشد. در تعريفي ديگر SSL اينگونه بيان شده Secure Socket Layer , يا همان SSL يک تکنولوژي استاندارد و به ثبت رسيده براي تامين ارتباطي امن مابين يک وب سرور و يک مرورگر اينترنت است. اين ارتباط امن از تمامي اطلاعاتي که ما بين وب سرور و مرورگر اينترنت ( کاربر) انتقال ميابد , محافظت ميکند تا در اين انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقي بماند. SSL يک استاندارد صنعتي است و توسط مليونها وب سايت در سراسر جهان براي برقراري امنتيت انتقال اطلاعات استفاده ميشود. براي اينکه يک وب سايت بتواند ارتباطي امن از نوع SSL را داشته باشد نياز به يک گواهينامه SSL دارد. زمانيکه شما ميخواهيد SSL را بر روي سرور خود فعال کنيد سؤالات متعددي در مورد هويت سايت شما ( مانند آدرس سايت ) و همين طور هويت شرکت شما ( مانند نام شرکت و محل آن) از شما پرسيده ميشود. آنگاه سرور دو کليد رمز را براي شما توليد ميکند , يک کليد خصوصي (Private Key) و يک کليد عمومي (Public Key). کليد خصوصي به اين خاطر , اين نام را گرفته است , چون بايستي کاملا محرمانه و دور از دسترس ديگران قرارگيرد. اما در مقابل نيازي به حفاظت از کليد عمومي نيست و اين کليد در قالب يک فايل درخواست گواهينامه يا Certificate Signing Request که به اختصار آنرا CSR ميناميم قرارداده ميشود که حاوي مشخصات سرور و شرکت شما بصورت رمز است. آنگاه شما باسيتي که اين کد CSR را براي صادرکننده گواهينامه ارسال کنيد. در طول مراحل سفارش يک SSL مرکز صدور گواهينامه درستي اطلاعات وارد شده توسط شما را بررسي و تاييد ميکند و سپس يک گواهينامه SSL براي شما توليد کرده و ارسال ميکند. وب سرور شما گواهينامه SSL صادر شده را با کليد خصوصيتان در سرور و بدور از دسترس سايرين مطابقت ميدهد. سرور شما آنگاه امکان برقراري ارتباط امن را با کاربران خود در هر نقطه دارد. نمايش قفل امنيت SSL پيچيده گيهاي يک پروتکل SSL براي کاربران شما پوشيده است ليکن مرورگر اينترنت آنها در صورت برقراري ارتباط امن , وجود اين ارتباط را توسط نمايش يک قفل کوچک در پايين صفحه متذکر ميشود. و در هنگامي كه شما روي قفل كوچك زرد رنگي كه در پايين صفحه IE نمايش داده ميشود دوبار كليك ميكنيد باعث نمايش گواهينامه شما به همراه ساير جزئيات مي شود. گواهينامه هاي SSL تنها براي شرکتها و اشخاص حقيقي معتبر صادر ميشوند. به طور مثال يک گواهينامه SSL شامل اطلاعاتي در مورد دامين , شرکت , آدرس , شهر , استان , کشور و تاريخ ابطال گواهينامه و همينطور اطلاعاتي در مورد مرکز صدور گواهينامه که مسؤول صدور گواهينامه ميباشد.
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: